Rychlou a jednoduchou analýzu, jak udržitelné je naše oblečení, vymyslela společnost Eon.
Vyrábí digitální pas s technologickou podporou od Microsoftu a do roku 2025 chce představit 400 milionů produktů.
Eon dává digitální identitu každému kusu vyrobeného oblečení. Jinými slovy spravuje oděvu digitální profil, poskytuje identifikační údaje a transparentnost informací pro výrobu, prodej, opětovné použití nebo recyklaci. Jedná se o revoluční přístup ve fashion odvětví, protože většina módních podniků nebrala v úvahu všechny etapy výroby, prodeje, použití a likvidace.
Eon nabízí digitální ID, které umožňuje maloobchodníkům rozpoznat a řídit celý životní cyklus produktu. Informace o výrobcích mohou sdílet zákazníci a obchodní partneři.
Přes digitální pas lze sledovat materiálové složení a původ produkce oděvu, jeho prodej, leasing, přeprodej, výměnu P2P (peer-to-peer), stylingové služby, opětovné použití a recyklaci. V celém přehledu informací nechybí ani zpětná vazba od zákazníků a sdílení fotografií.
Technologická platforma společnosti Eon může v budoucnu i díky technologiím blockchain a umělé inteligence pozitivně ovlivnit odvětví textilního průmyslu a celého oběhového hospodářství.
Zdroj: freepik.com
Comments are closed.